Undervisere
Tilbake
Cathrine Flod
Avdelingsleder Facility Management, Bærum kommune, Eiendomsdrift
Cathrine etablerte og utviklet Facility Management avdelingen i Bærum kommune. Her har hun totalansvar for konsept- og organisasjonsutvikling, samt operativt ansvar for alle leveransene, teknisk drift, servicetjenester samt HMS for kommunens flerbruksbygg. Fra 2022
Eiendomsansvarlig med ansvar for Forvaltning, drift og vedlikehold for to team i Oslobyggs portefølje. 2013-2022
Project Manager i Equinor, Facility Management Global Business Services, blant annet ansvarlig for interiør, interne tjenester og innplassering for Oslokontoret på Fornebu 2010-2012
NEAS ansvarlig for etableringen og oppbygningen av Facility Services avdelingen 2006-2010
Tidligere mentor for Facility Management studentene ved Høyskolen i Oslo
Cathrine har lang og bred erfaring innen flere fagområder innenfor eiendom, Facility Management, forvaltning, drift og vedlikehold samt prosjektledelse. De siste 11 årene som leder innenfor offentlig forvaltning.
Cathrine har utstrakt erfaring innen kontraktsforvaltning og strategisk konseptutvikling, samt prosesser, omstillinger og større endringsprosjekter.